Hoe kunnen wij je helpen?
Verzending & Levering
ITD Fashion Outlet streeft ernaar je bestelling binnen 3-4 werkdagen te leveren. Tijdens feestdagen en drukke periodes is het mogelijk dat de levertijd kan veranderen.
Zodra we je bestelling hebben overgedragen aan de Bpost of DPD, ontvang je de track & trace code per mail. Hou er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voordat je bestelling te traceren is. Bij een vertraging kan dit oplopen tot enkele werkdagen.
We brengen verzend- en retourkosten in rekening om onze prijzen zo laag mogelijk te houden en tegelijkertijd transparantie te bieden. Er zijn veel operationele stappen betrokken bij het verwerken van bestellingen die worden geleverd of zijn geretourneerd. Door de verzend- en retourkosten te scheiden kunnen we prijzen aanbieden zonder verborgen kosten en kun je precies zien wat je betaalt voor transport.
- Verzending aan huis : € 5.99
- Verzending naar pakjesautomaat of afhaalpunt : € 4.99
- Retourkosten : € 5.99
Je ontvangt je pakket van Bpost of DPD. Beide vervoerders bieden een vergelijkbare service, snelheid en betrouwbaarheid.
Waarom geen gratis verzending? klik hier.
ITD Fashion Outlet biedt je de voordeligste prijs voor een fashion artikel. We hanteren verzend- en retourkosten om onze prijzen zo laag mogelijk te houden en tegelijkertijd transparantie te bieden. Er zijn veel operationele stappen betrokken bij het verwerken van bestellingen die geleverd of geretourneerd worden.
Door de verzend- en retourkosten te scheiden kunnen we prijzen met mooie kortingen aanbieden zonder verborgen kosten. Zo kan jij als klant precies zien wat je betaalt voor transport van je online bestelling bij ITD Fashion Outlet. We hopen dat onze klanten hierdoor bewuster zal winkelen, aangezien bewustzijn een gedeelde verantwoordelijkheid is.
Eveneens bevat het retourneren van een artikel ook veel stappen die niet onmiddellijk zichtbaar is voor jou als klant. Het bestaat uit het verwerken van een geretourneerde zending, het beoordelen van het item en het item vervolgens weer op voorraad plaatsen om het opnieuw online aan te bieden. Aangezien het hele retourproces zich buiten het zicht afspeelt, wordt al gauw vergeten hoeveel handen, milieugevolgen en kosten betrokken zijn bij dit proces.
Ons doel is om 100% van de geretourneerde artikelen weer te koop aan te bieden.
ITD Fashion Outlet streeft ernaar je online bestelling binnen 3-4 werkdagen te leveren
Mocht je je bestelling nog niet hebt ontvangen kan er sprake zijn van een van de volgende situaties:
Je hebt je bestelling niet ontvangen binnen de levertijd.
Als je jouw bestelling niet hebt ontvangen binnen de 3-4 werkdagen, dan kan er sprake zijn van een vertraging in ons verzendcentrum of bij onze transporteurs (Bpost of DPD) die je bestelling zal bezorgen.
Zodra je een track & trace code van je bestelling hebt ontvangen kan het nog 24 uur duren voordat de code informatie geeft over de status van je bestelling.
Je track & trace code geeft aan dat mijn pakket is geleverd, maar ik heb niets ontvangen.
Geeft je track & trace code aan dat je pakket is geleverd, maar heb je niets ontvangen? Dan willen we je vragen om te checken of je pakket mogelijk bij je buren is bezorgd.
Indien je buren je pakket ook niet hebben ontvangen, vragen we om met onze klantenservice contact op te nemen.
je bestelling is afgeleverd bij een verkeerd adresMocht jouw bestelling zijn afgeleverd bij een verkeerd adres, dan willen we je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.
Bij ITD Fashion Outlet 123inkt.be kan jeook zelf kiezen hoe je je bestelling wenst te ontvangen.
Thuisbezorgd door Bpost
Je bestelling wordt bezorgd op maandag t.e.m. vrijdag. Als je niet thuis bent, wordt je pakket geleverd volgens je leveringsvoorkeuren: bij een buur, op een veilige plaats, in een afhaalpunt of pakjesautomaat. Als je geen levering voorkeuren heeft ingesteld en niet thuis bent, ontvangt je een afwezigheidsbericht in je brievenbus. Binnen 14 kalenderdagen kan je het pakket afhalen in het desbetreffende afhaalpunt.
Bezorgd bij een Afhaalpunt of Pakjesautomaat van Bpost
Je bestelling wordt bezorgd op maandag t.e.m. vrijdag. Binnen 14 kalenderdagen kan je het pakket afhalen in het desbetreffende afhaalpunt en 5 kalenderdagen in een Pakjesautomaat. Nadien wordt het teruggezonden naar ons verzendcentrum.
Thuisbezorgd door DPDJe bestelling wordt bezorgd op maandag t/m vrijdag en wordt twee keer aangeboden. Als je niet thuis bent, ontvang je een bericht in je brievenbus. Als je bij de tweede bezorgpoging niet aanwezig bent, ontvangt je opnieuw een bericht in je brievenbus. Hierop staat wat je kan doen om het pakket alsnog in ontvangst te nemen.
Wij leveren momenteel enkel in België.
Wens je een bestelling te plaatsen vanuit een ander land binnen Europa? Neem dan contact op met onze klantendienst, we helpen je graag verder. De bestelling kan alleen geleverd worden in België of Nederland. Wij kunnen helaas geen bestellingen leveren aan andere landen binnen Europa.
Samen met Bpost en DPD streven we ernaar om je bestelling zo snel mogelijk in goede orde bij jou te bezorgen. Helaas kan het zo zijn dat de koerier je pakket niet kan bezorgen. Meestal gebeurt dit in een van de volgende situaties:
- Het bezorgadres is verkeerd door een typfout
- Je pakket is tijdens de bezorging beschadigd geraakt tijdens de bezorging
- Het label van je pakket is beschadigd geraakt tijdens de bezorging
In deze gevallen wordt je pakket/bestelling retour gestuurd naar de ons.
Zodra er in je track & trace code staat dat je pakket wordt teruggestuurd naar ons, komt je pakket in het retourproces terecht. Vanaf het moment dat wij je pakket ontvangen, nemen we contact op.
Helaas is het niet mogelijk om bestellingen samen te voegen of om aanpassingen te maken in een bestelling die al geplaatst is, omdat deze automatisch naar ons verzendcentrum wordt verzonden voor verwerking. Hierdoor kunnen we bestellingen sneller verzenden en ervoor zorgen dat klanten hun bestelling zo snel mogelijk ontvangen.
Retour & Terugbetaling
14 dagen bedenktijd
Je hebt het recht om jouw aankopen binnen de 14 dagen te retourneren. Door ons retourproces te volgen maak je automatisch gebruik van jouw herroepingsrecht.
Klik hier om te zien hoe je je pakket kan retourneren.
Retourbeleid
ITD Fashion Outlet garandeert een terugbetaling van de teruggezonden items, mits deze zich in dezelfde staat bevinden als waarin je ze hebt ontvangen. Dit betekent dat de artikels ongedragen, ongewassen, ongebruikt (behalve het passen) en onbeschadigd met alle etiketten en prijskaartjes bevestigd moeten worden geretourneerd. Indien het geretourneerde artikel is gebruikt en daardoor niet aan deze voorwaarden voldoet, ben je aansprakelijk voor de waardevermindering. Deze waardevermindering kan oplopen tot 100%. Alle geretourneerde artikelen zullen individueel worden gecontroleerd in ons verzendcentrum.
De artikelen die je wilt retourneren vallen onder je eigen verantwoordelijkheid totdat wij ze hebben ontvangen. Daarom willen we je vragen de artikelen zorgvuldig te verpakken om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. We adviseren ook om bij het pakketpunt een verzendbewijs te vragen, zodat je jouw retourzending kunt traceren.
Als je een item wilt ruilen voor een andere kleur of maat, vormt dat geen enkel probleem. Meer informatie over het ruilen van een item vind je hier.
Indien je een artikel in beschadigde staat ontvangt, klik dan hier voor meer informatie.
De directe kosten voor het terugzenden van de artikelen zijn voor eigen rekening.
Retourkosten
De retourkosten bedragen €5,99.
We brengen retourkosten in rekening om onze prijzen zo laag mogelijk te houden en tegelijkertijd transparantie te bieden.
Klik hier voor een uitleg waarom wij bezorg- en retourkosten rekenen.
Handig om te weten:
Als je jouw volledige bestelling retourneert, worden de verzendkosten ook teruggestort. Door ons retourproces te volgen, worden de retourkosten in mindering gebracht van de terugbetaling nadat jouw retour is verwerkt. Klik hier voor meer informatie als je meerdere bestellingen wilt retourneren in één pakket.
Uitgesloten producten
Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn producten die niet geschikt zijn om te worden teruggestuurd vanwege gezondheidsbescherming of hygiëne, en waarvan de verzegeling na levering is verbroken. Om hygiënische redenen kunnen juwelen, ondergoed en sokken niet worden geretourneerd.
Wettelijk herroepingsrecht
Ons retour- en herroeping beleid voldoet aan de wettelijke eisen. Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen, zonder opgave van redenen, de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, jouw bestelling fysiek in bezit krijgt. Om gebruik te maken van je herroepingsrecht, moet je je artikelen retour sturen voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Wij streven ernaar om het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst, terug te betalen. Wij mogen wachten met de terugbetaling totdat we de artikelen hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Het bedrag van de retourzending wordt terugbetaald op hetzelfde betaalmiddel als waarmee je oorspronkelijk de transactie hebt verricht.
Retouradres:
- Ga naar ons retourportaal (https://itd-fashion-outlet.shipping-portal.com/rp/)
- Volg de stappen in ons retourportaal.
- Verpak de artikelen zorgvuldig zodat deze weer onbeschadigd bij ons geleverd kunnen worden.
- Lever je retourpakket binnen 2 werkdagen in bij een afleverpunt..
Handig om te weten:
Alle retouren moeten aangemeld zijn via ons retourportaal. Let op! Retouren die niet zijn aangemeld via ons retourportaal kunnen we niet in behandeling nemen.
De verzendkosten van je retourpakket worden niet door ITD Fashion Outlet vergoed.
Bewaar altijd het bewijs van je retourzending.
ITD Fashion Outlet is niet verantwoordelijk voor beschadigde of verloren retour-pakketjes.
- Ga naar ons retourportaal
- Volg de stappen in ons retourportaal.
- Verpak de artikelen zorgvuldig zodat deze weer onbeschadigd bij ons geleverd kunnen worden.
- Lever je retourpakket binnen 2 werkdagen in bij een afleverpunt..
Handig om te weten:
Alle retouren moeten aangemeld zijn via ons retourportaal. Let op! Retouren die niet zijn aangemeld via ons retourportaal kunnen we niet in behandeling nemen.
De verzendkosten van je retourpakket worden niet door ITD Fashion Outlet vergoed.
Bewaar altijd het bewijs van je retourzending.
ITD Fashion Outlet is niet verantwoordelijk voor beschadigde of verloren retour-pakketjes.
Wij doen ons best om het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug te betalen.
Nadat je retour bij ons is binnengekomen, kan het nog 14 dagen duren voordat je retour is verwerkt, terugbetaald en zichtbaar is op je rekening.
Zodra de terugbetaling is voltooid, staat het aankoopbedrag binnen de 3 werkdagen op je rekening. Hou er rekening mee dat een retourzending soms in meerdere delen kan worden verwerkt en terugbetaald. We merken vaak dat de overige artikelen binnen 3 werkdagen na de eerste terugbetaling alsnog worden terugbetaald.
Handig om te weten:
- Wij zullen het bedrag van jouw retour terugstorten op dezelfde rekening waarmee de transactie is uitgevoerd.
- Indien je met creditcard hebt betaald, kan de terugbetaling op de datum van aankoop op je rekening verschijnen.
- De terugbetaling zal onder de naam ‘ITD Fashion Outlet’ verschijnen.
- Bij het retourneren van volledige bestellingen, worden de originele verzendkosten automatisch terugbetaald.
Indien je te horen hebt gekregen dat je (een deel van) van jouw bestelling niet geleverd kan worden omdat deze item(s) niet langer beschikbaar is/zijn, wordt de terugbetaling meteen uitgevoerd. Klik hier voor meer informatie.
ITD Fashion Outlet biedt je de voordeligste prijs voor een fashion artikel. We hanteren verzend- en retourkosten om onze prijzen zo laag mogelijk te houden en tegelijkertijd transparantie te bieden. Er zijn veel operationele stappen betrokken bij het verwerken van bestellingen die geleverd of geretourneerd worden.
Door de verzend- en retourkosten te scheiden kunnen we prijzen met mooie kortingen aanbieden zonder verborgen kosten. Zo kan jij als klant precies zien wat je betaalt voor transport van je online bestelling bij ITD Fashion Outlet. We hopen dat onze klanten hierdoor bewuster zal winkelen, aangezien bewustzijn een gedeelde verantwoordelijkheid is.
Eveneens bevat het retourneren van een artikel ook veel stappen die niet onmiddellijk zichtbaar is voor jou als klant. Het bestaat uit het verwerken van een geretourneerde zending, het beoordelen van het item en het item vervolgens weer op voorraad plaatsen om het opnieuw online aan te bieden. Aangezien het hele retourproces zich buiten het zicht afspeelt, wordt al gauw vergeten hoeveel handen, milieugevolgen en kosten betrokken zijn bij dit proces.
Ons doel is om 100% van de geretourneerde artikelen weer te koop aan te bieden.
Na het plaatsen van een bestelling, kan het soms helaas voorkomen dat een artikel niet meer beschikbaar is. Dit kan gebeuren doordat je hetzelfde item tegelijkertijd met een andere klant hebt besteld, onze excuses voor het ongemak.
Wanneer dit het geval is, ontvang je van ons hierover een e-mail. Na het ontvangen van deze e-mail, ontvang je de terugbetaling van het item binnen 1 tot 3 werkdagen. Het bedrag wordt terugbetaald op hetzelfde betaalmiddel als waarmee je oorspronkelijk de transactie hebt verricht.
We brengen verzend- en retourkosten in rekening om onze prijzen zo laag mogelijk te houden en tegelijkertijd transparantie te bieden. Er zijn veel operationele stappen betrokken bij het verwerken van bestellingen die worden geleverd of zijn geretourneerd. Door de verzend- en retourkosten te scheiden kunnen we prijzen aanbieden zonder verborgen kosten en kun je precies zien wat je betaalt voor transport.
Verzending aan huis : € 5.99
Verzending naar pakjesautomaat of afhaalpunt : € 4.99
Retourkosten : € 5.99
Je ontvangt je pakket van Bpost of DPD. Beide vervoerders bieden een vergelijkbare service, snelheid en betrouwbaarheid.
Waarom geen gratis retourverzending? klik hier
Betalingen & Kosten
We brengen verzend- en retourkosten in rekening om onze prijzen zo laag mogelijk te houden en tegelijkertijd transparantie te bieden. Er zijn veel operationele stappen betrokken bij het verwerken van bestellingen die worden geleverd of zijn geretourneerd. Door de verzend- en retourkosten te scheiden kunnen we prijzen aanbieden zonder verborgen kosten en kun je precies zien wat je betaalt voor transport.
- Verzending aan huis : € 5.99
- Verzending naar pakjesautomaat of afhaalpunt : € 4.99
- Retourkosten : € 5.99
Je ontvangt je pakket van Bpost of DPD. Beide vervoerders bieden een vergelijkbare service, snelheid en betrouwbaarheid.
Waarom geen gratis verzending? Klik hier
Waarom geen gratis retourverzending? klik hier
ITD Fashion Outlet biedt zijn klanten een veilige en betrouwbare online winkelervaring. Betalen kan via de volgende betaalmethoden:
Bancontact
Met Bancontact betaal je via de betaalomgeving van jouw eigen bank. Het bedrag wordt meteen afgeschreven en de bestelling wordt direct verwerkt.
Credit Card
Betalen kan met MasterCard, Maestro, VISA.
Alle prijzen op www.itdfashionoutlet.be zijn inclusief BTW.
Momenteel verkopen en accepteren wij geen cadeaubonnen. De betaalmethodes die wij aanbieden vind je hier.
ITD Fashion Outlet werkt met dynamische prijzen. Hierdoor kan het zo zijn dat een artikel een hogere of een lagere prijs heeft gekregen dan de eerste keer dat jij dit item op onze webshop hebt gezien door middel van hogere of lagere korting.
De verkoopprijs van een item is afhankelijk van de maximale korting die wij op de artikelen van onze merken kunnen geven.
Het kan gebeuren dat er een fout optreedt tijdens de betaling, waardoor het bedrag twee keer wordt afgeschreven van je rekening. Onze excuses voor het ongemak! In dat geval wordt de tweede betaling automatisch teruggestort. De terugbetaling zal binnen 1-3 werkdagen zichtbaar zijn op je rekening. Het bedrag wordt terugbetaald op hetzelfde betaalmiddel als waarmee je oorspronkelijk de transactie hebt verricht.
We brengen verzend- en retourkosten in rekening om onze prijzen zo laag mogelijk te houden en tegelijkertijd transparantie te bieden. Er zijn veel operationele stappen betrokken bij het verwerken van bestellingen die worden geleverd of zijn geretourneerd. Door de verzend- en retourkosten te scheiden kunnen we prijzen aanbieden zonder verborgen kosten en kun je precies zien wat je betaalt voor transport.
- Verzending aan huis : € 5.99
- Verzending naar pakjesautomaat of afhaalpunt : € 4.99
- Retourkosten : € 5.99
Je ontvangt je pakket van Bpost of DPD. Beide vervoerders bieden een vergelijkbare service, snelheid en betrouwbaarheid.
Waarom geen gratis verzending? Klik hier
Waarom geen gratis retourverzending? klik hier
Jouw bestelling
Na het plaatsen van een bestelling sturen wij altijd een orderbevestiging. Mocht je geen orderbevestiging hebben ontvangen, dan raden wij je aan om de volgende stappen uit te voeren:
- Het kan soms gebeuren dat de bevestiging vertraagt is, dit kan tot 24 uur duren.
- Mogelijk is de mail in je spam terecht gekomen, je zou kunnen kijken of de mail daar tussen staat.
- Check of je e-mailadres het juiste e-mailadres is en of er typfouten in staan. Soms vult de browser automatisch een e-maildomein in, waardoor je e-mailadres incorrect staat genoteerd. (bijvoorbeeld: naam@hotmail.com in plaats van naam@gmail.com).
- Heb je de bestelling nog maar net geplaatst? Dan kan het zijn dat je bestelling nog wordt verwerkt in het systeem. Dit kan enige tijd duren.
- Is het aankoopbedrag afgeschreven van je rekening? Indien dit niet het geval is, is je bestelling niet succesvol geplaatst. We raden je aan om de bestelling opnieuw te plaatsen.
Indien één of meerdere items uit jouw bestelling ontbreken kan er sprake zijn van een van de volgende situaties
- Na het plaatsen van een bestelling kan het helaas voorkomen dat een artikel niet meer beschikbaar is. Dit kan gebeuren doordat je hetzelfde artikel tegelijkertijd met een andere klant hebt besteld. Indien je hierover geen e-mail van ons hebt ontvangen, neem dan contact op met ons Customer Support Team. Klik hier voor meer informatie over de terugbetaling.
- Grote bestellingen, of bestellingen die grote items bevatten, kunnen in meerdere pakketten worden geleverd. Indien dit van toepassing is op jouw bestelling, ontvang je meerdere track & trace codes per e-mail.
Helaas kunnen wij bestellingen niet aanpassen of gegevens veranderen nadat de bestelling is geplaatst.
Als je jouw bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice. De klantenservice zal je bestelling annuleren indien dit nog mogelijk is. Helaas is het niet altijd mogelijk om een bestelling te annuleren. Wij hebben onze verwerkingsprocedures zo ingesteld dat de bestelling onmiddellijk naar ons verzendcentrum wordt doorgestuurd, zodat we bestellingen zo snel mogelijk kunnen leveren. Hierdoor kan het zo zijn dat wij je bestelling niet meer kunnen annuleren.